tisdag 22 december 2009

KAOS!

GOSH! damn vilken stress. Folket är som hel vilda, springer, skriker och far runt som galna höns. Det slits och slängs. Köerna är inte att leka med. Sista gången jag är ute i sista sekund. Imorgon ett nytt försök.
Hade sällis av jen. Vi hookade lunch på montis. GOTT. Sen for vi runt hit och dit, upp och ner för att hitta några julklappar. Efter 3 timmars farande tog vi tag i saken och hittade oss några julklappar. Fler saknas, och dom ska hittas imorgon. Det kommer vara betydligt mycket mer folk imorgon, kan jag garantera mig själv.
Imorgon kommer lönen och jag ska inhandla en väldigt fin jacka hade jag tänkt. Jag behöver det och jag tänker köpa det också.
Nu ska jag ta och räkna lite på min ekonomi, slå in presenterna och sedan lägga mig i sängen en stund och vila mina rygg.
Cya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar