söndag 13 december 2009

sunday sweet sunday

Jag fick besök. Jag tycker om när jag får besök, får då slipper man vara själv. Jag är rädd för ensamheten. Ensam är stark betyder ingenting för mig.
Jag, linn och alex åkte och hämtade thai käk och chirrebirre med dipp. Sen hem till mig för att käka och titta filmen upp, igen för min del. Den är så härlig. Elin kom också på besök.

Imorgon är det måndag igen. Antingen blir det av att gå på stand up comedy på buolevard teatern eller barnvakt och myskväll med lina.
Jag kommer få handla julklappar den 23e, dagen innan julafton. Då får jag lön och jag måste verkligen ha en lista över vad som behöver handlas, annars blir det inga julklappar till familjen och vännerna. Jag älskar att handla julklappar, fast iår känns det lite stressigt dock.

Läste för ett tag sen kissies blogg där hon berättade om sina bravader och hur hon var på Cafet igår och möttes av en stor flock hiphoppare som stod och diggade till musiken som i en 50 cent video med händerna uppe i luften. Roligt att hon kallas alla oss andra för hiphoppare, lika fördomsfull som vanligt. Hon verkar inte känna till några andra människor än sig själv. Jag störs inte av vad hon skriver, underhållande läsning tycker jag. Du ger mig iallafall ett skratt för dagen. Alla är ju som sagt olika, tur det.

Nu ska jag titta på harry potter hade jag tänkt. Dricka en kopp te och lugna mina nerver inför morgondagen. Jag älskar kvällar och nätter, synd att man ska upp bara, annars hade jag kunnat vända på dygnen helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar