onsdag 9 december 2009

adidas

Bad update.
Har inte riktigt kommit igång med den ny uppstartade bloggen ännu. Men idag har jag iallafall jobbat från 8.30 till 16.15. Pust. Sen plockade mamma upp mig och vi åkte till adidas lagret och jag fyndade en hel massa godsaker.
Nu väntar jag på mjölet till mina lussebullar som jag försöker baka. Inför lucia firandet måste man ju ha lussebullar till hands att bjuda :)
Jag ser fram emot helgen, det känns bra och jag hoppas den blir mysig och bra. Julen närmar sig och jag VILL verkligen ha snö till jul. För mig är det väldigt viktigt.
Nu hörde jag en bil rulla in på gården, snabb spurt till bakningen igen.



2 kommentarer:

  1. Skorna är lika vackra som du! :)

    SvaraRadera
  2. ååh vilken fin kommentar. du är oxå vacker din korv.

    SvaraRadera