lördag 12 december 2009

brother oh brother

Hello,
torsdagen bjöd på strand med Lina, Evelina och Johanna. Vi drack öl, lyssnade på konstig musik och spelade fotboll. Det var riktigt trevligt. Jag hookade en hamburgertallrik på solgrillen, det var sweet.

Gårdagen bjöd på luciatåg på dagis med alla små uppstoppade korvar. Riktigt söta var dom. Vi fick snö precis när vi skulle gå luciatåget, det tyckte jag var mysigt. Hjälpte till att plocka undan allt på gården och sen fick jag skjuts hem :) Och på torsdag ska jag vara hundvakt till Wilma, lollos underbart söta franska bulldog.
Kvällen bjöd på en lugn hemma kväll med idol och färdigmat till en bö
rjan. Sen fick jag sällskap av Mr Heineken som följde med mig ända till marie laveue. Mitt kvinnliga sällskap blev Elin och på plats träffade jag underbara Jojjo som kommit hem från Norge, äntligen och underbara Sara. En trevlig kväll som slutade med burger king och metro läsning. 3 visade klockan när jag väl var hemma.

Idag fyller in bror 10 stora år, han fick sin första mobil. Mycket spännande. Ikväll blir det eventuellt WESC 10 års kalas på Cafe Opera.
Linn våldgästar mig vid 6 tiden. Ikväll blir det thai käk som gäller, MUMS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar