tisdag 15 december 2009

..last update.

Last update for today folks. Proppade nyss i mig en skål med chirre och dipp framför paradise hotell. Resultatet blev "URK". Jag inbillade mig att jag var magsjuk. Drack vatten och satt i halsen, spottattack på hela täcket. Sweet, jag är inte mer än mänsklig.

Ibland hamnar man i en minnes trans. En trans då man minns memorerade känslor från förr, onödiga händelser och meningslösa ting som betyder enormt mycket, stunder man minns som igår och ännu idag får dom en att le, minnen som du förträngt och samlat på dig genom åren som du absolut helst inte vill ta fram.
Just nu befinner jag mig i en sådan trans. Det kändes som mina 20 år av levnad rullade förbi på någon enstaka minut. Kom och försvann lika fort. Creepy. Hjärtat slog i tusen och andningarna kvävdes. Alla minnen på samma gång gör inte gott.
Nu tänker iallafall jag sova. Jag vaknar när jag vaknar. So long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar