tisdag 15 december 2009

winter wonderland

NU, är jag äntligen hemma. Den såkallade snökaoset som vi fått hit till Stockholm är som vanligt en chock för hela svenska trafiken. Kommunalt som E4 mässigt.
Jag har verkligen väntat på riktig snö och vi hoppas eller iallafall jag hoppas på mer kyla så att snön stannar kvar ett tag till. Snälla tomten, låt oss få ha kvar snön på julafton. Jag vill inte bara minnas alla år som liten med snö, utan också komma ihåg dom restrerande åren med snö.

Imorgon är jag som det ser ut nu ledig. Och om jag vågar, tar jag brädan och åker till Tullinge för lite så kallad snowboard åkning. Karriären är på topp, NOT.
Jag är inte rädd, men jag vet inte riktigt om jag
har tålamodet och självkänslan att lära mig någonting så svårt. Vi får se helt enkelt. Jag äger ju allt materielt man behöver för att åka.



Mina små vingar flög sina första flygtag förra vintern i kungsberget och där slutade min resa mot snowboard proffs. Drygt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar