torsdag 17 december 2009

voff

Hello.
Jag har haft en lugn dag på jobbet. Snökaos ledde till bussförseningar. Tog 1 timma hem istället för en halvtimma. Men det är såhär det ser ut varje jävla år när första snön faller i Stockholm. Idag har jag inte hunnit mer än att vara hundvakt åt Wilma och fick besök av jen som kom med presenter. Härligt att hon är hemma igen.
Har svullat i mig chirre framför Glee och Paradise Hotell. MUMS. Imorgon är det helg, underbara helg. Det bli Avatar premiär för min del och jobb på lördag.


Igår var jag ledig, hel härligt, sov till 1. Det blev brädåkning vid 5 i Tullinge med kp och vincent. Det var sweet. Hoppas på mer åkning snarast.



Underbara wilma.

2 kommentarer:

  1. johannablixt.blogspot.com21 december 2009 kl. 22:09

    men hahaha, fy fasiken vad söt. ååh klappa! <3

    SvaraRadera
  2. jåååå, så sötnosig! gossa lite.

    SvaraRadera