måndag 12 april 2010

vilken dålig uppdatering. måndag idag, igen då.
i fredags träffade jag mina gamla goda vänner på gamla falken i huddinge, ja fett fail ställe men det var bara för sällskapets skull. det blev hel lyckad kväll iallafall tycker jag. hem vid 2 och sova snabbt.
upp och jobba lördag morgon. det gick bra, jag kände mig ganska pigg. vädret var katastrof. jag frös ihjäl i mina bara strumpbyxor. 6 slutade jag och rusade hem. försökte att inte stressa men det slutade ändå med total stress. iväg till älvsjö för förfest hos björn som fyllde år. riktigt trevligt. en hel del skumpa och shottar. vi beställde taxi vid 12 tiden och kom iväg. framme vid stureplan och utanför sturecompagniet blir det en del missförstånd och allt failar ur. det kommer fler tåg.
upp vaknar man hemma hos jennie halv 8. går hem och somnar om. vaknar ok bakis. spenderar dagen med plock av utemöbler, matlagning, film och promenad till fruängen för svull. perfekt söndag antar jag.

veckan ser ut som så att idag kom mamsen hem. ikväll ska jag träffa bästa josie på ett litet hej. imorgon blir det eventuellt pass fixande. måste få hem personbevisen först. sen onsdag bär det av till kläppen. awesome. hem söndag. så, nu har jag uppdaterat någorlunda.
hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar