fredag 9 april 2010

hej,
fredag äntligen fredag. en någorlunda snabb vecka, med en dag mindre arbete. i måndags befann jag mig i finland hemma hos min faster och hade det mysigt. påskhelgen i finland var super. nu känner jag mig glad i själen. jag har fått träffa min farmor som till och med var på underbart humör, stort leende på läpparna. jag har också träffat några av mina kusiner, faster och vänner. helt underbart.
i tisdags kom jag hem, direkt till arbetet dock som var lite slitet. men det gick, det gör det nästan alltid. veckan gick som sagt fort och jag har spenderat den i princip själv. känns konstigt. jag saknar mina vänner. jag har inte träffat er på över en vecka. var är ni? det är nog jag som inte riktigt haft orken att lyfta mitt arsle någonstans. jag hoppas våren gör en liiiiite piggare. juste vädret som alla pratar om. jämt. vi i sverige eller ska man säga norden har ju iallafall alltid vädret att prata om med tanke på våra fyra årstider. antingen är det för kallt, för varmt, för isigt, för regnigt, alltid för någonting. ja ja nog pratat om vädret igen.

ikväll vet jag inte vad som händer. men imorgon jobbar jag igen och sen vet jag inte mer med denna helg. den får gå som den vill. på måndag kommer iallafall mamma hem, skönt att få hem henne. hon ska få en bamse kram.
på tisdag ska jag eventuellt äntligen skaffa mitt pass som jag tappade bort för ett år sedan, undra vem som skaffat sig en ny identitet? ingen hoppas jag.
nu blir det fika med mig själv. åh va roligt (inte).
au revoir.

2 kommentarer:

  1. Jag skrev nästan ett brev till dig och så försvann det tack vare att jag är så jävla klantig.

    Jag finns tillgänglig på telefunken 24/7. Det kanske inte är lika eye-to-eye som att ta bussen på 5 min hem till varandra men du vet att jag lyssnar på dig.
    Jag saknar dig vännen. Och hela stockholm.

    SvaraRadera
  2. åh typiskt! alltid när man skrivit långt så failar det. men hallå, saknar dig med, massor. jag lovar och ringa snart. har inte haft mitt nummer just nu så det suger. får tanka på hela tiden. weird.
    kämpa på där uppe, såg att du hittat ditt lugn, va skönt, äntligen.
    love.

    SvaraRadera