onsdag 31 mars 2010

ibland blir man chockad över hur vackra platser det finns i sverige. har varit och besökt mamma i järna. åh, min mamma. en extra stor kram fick hon. har saknat henne så. men hon har det bra men det gör ont i själen hur ensam hon är. jag höll igen tårarna för hennes skull. jag vet hur känslig och upprörd hon hade blivit. ingen sömn får hon då heller. men man är egentligen alltid ensam. ingenting man kan ändra på. ibland måste man lära sig att vara själv. jag saknar henne, väldigt mycket. puss.

imorgon är det första april. lurar dagen. vi får se om man lyckas busa till det lite. eller vad säger ni? mig når ni inte iallafall och kan skrämma upp, näpp!
båten åker kl 16.45. ännu en lame resa själv över havet. kanske hittar man en vän? vem vet.
är framme i helsinfors vid 10 tiden på morgonen då mari kommer och möter upp mig. och på kvällen blir det baila baila. åh, längtar. nä nu ska jag väl ta och packa klart min väska som i princip innehåller hela min garderob, FAIL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar