måndag 29 mars 2010

hello,
back from sälen. vädret var på vår sida på fredagen men lördagen gav oss regn och dimma. så fail lördag och söndag. men träningen gick framåt och nu har man börjat köra park. kul som fan.
det blev tandådalen winter weekend party i lördags, fail för mig som blev alldeles för full, och två av mina kamrater hängde på samma sväng.
söndagens bilfärd var inte att leka med. bakis som bara den låg jag i fosterställning på brädorna och kallsvettades. yes! hemma vid halv 7 och kristoffer kom och myste med mig. jag var inge vidare sällskap, utan somnade vid 10.

har besökt läkaren idag för mina svinkoppor och fått medicin, så vi hoppas på att dom försvinner snabbt nu. vill ju träffa mina vänner innan jag far till finland under påskhelgen. saknar er.
idag har jag fått i mig två nutrilett shakes, inge mums alls men vad gör man inte för lite mer fit kropp.
ikväll hade jag planerat att sitta med josie över ett glas vin och prata bajs, men det blev ingenting av det. sucks, verkligen. blir väl tv tittande i min ensamhet.
hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar