tisdag 9 mars 2010

..ännu ett bakslag. jag får mitt arsle ur vagnen och drar iväg för att spinna men väl framme får jag ingen bokad cykel. fail. raka vägen hem igen. bättre lycka nästa gång.

tre dagar kvar till helg. känns far far away. men på torsdag är det slagsmålsklubben som gäller och elinpelin kommer hem.
jag slutade 3 och ringde några viktiga samtal. beställde katalog till universitet och har dels kollat utomlandskurser. känns ok. ända problemet är pengar. alltid.
nu sitter jag här med strepsil i käften och hejar för livet. får pigga upp mig med någonting vackert som new moon kanske?
jag är glad för sälen och kläppen resan iallafall. thank god for snowboarding.
jag har också tänkt mycket på det här med att starta upp en nattklubb. kan inte släppa det riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar