tisdag 23 februari 2010

jag tänkte skriva goddag men kom sedan på att klockan faktiskt bara var 9. har legat vaken titt som tätt med magkramper och illamående. kunde inte lyfta mig från sängen imorse så jag fick ringa mig sjuk. dålig mat och stress. jag får reducera bort allt det goda och lugna ner mig lite nu. dags för en förändring.
en positiv sak är att jag slipper kollektivtrafiken idag. det tog nämligen 2 timmar att komma till jobbet igår och 1 timma hem i väntan på pappa som satt fast i brutala köer.
liljeholmstorget var rena rama självmordstorget igår. folk tänkte helt enkelt bara på sig själva.
dagen kommer nog bara bestå av apoteksbesök, filmtittande och gröt.

3 kommentarer:

  1. Åh that makes us 2. Hoppas att det hjälper med lite film och gröt vännen. Jag ska själv gosa ner mig i sängen efter att ha avbokat jobbet. <3

    SvaraRadera
  2. tack mina fina <3 och krya på dig melws.

    SvaraRadera