tisdag 2 februari 2010

äntligen hemma innan 4. det är helt underbart med tisdagar när dom inte börjar med översvämning i skötrummet. orsak, ett barn får för sig att stoppa papper i handfatet, sätter på vattnet och överlåter resten till mig. härligt.
snart ska jag bege mig till box+yoga med jen. blir bra. känner att jag fuskat med både mat och träning. ajabaja.
idag känns det bättre. men jag förundras över en sak. när man väl vågar berätta sanningen så verkar inte man få samma respons tillbaka. var öppen hit och dit, men vad hjälper det mig när ni inte ger respons. idioti. äsch. vi glömmer allt.
det vore så trevligt med helg och nästa vecka beger jag mig till lindvallen. härligt. det vore trevligt med vår nu. gå ute i vårsolen med vans utan att frysa tårna av sig. lättklätt och mysigt. ännu bättre med sommar men jag nöjer mig med våren till att börja med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar