tisdag 16 februari 2010

long time no seen.

..har fått klagomål angående min dåliga uppdatering, såååå nu tänkte jag uppdatera.
vad har hänt? jag spenderade 5 underbara dagar i lindvallen med solsken, åkning och öl. hel kalas. ville absolut inte åka hem. men plikten kallar och den tråkiga vardagen.
nya boots måste inhandlas till nästa tripp till sälen, nämligen krympte mina inne fodringar i bootsen i torkskåpet så från 39 till cirka en 34 i storlek. foten fick inte längre plats. skratt kalas hade vi där på morgonen.

jag fick tacos när jag kom hem, och en väldigt god alla hjärtans dag tårta. igår fick jag besök av baby och vi myste. idag har jag power napat, varit på yoga och myst med jen framför prinsessa. gillart. imorgon får vi se vad som händer.
fick i mig för mycket semlor idag, så "nej tack" till semlor. nu ska jag sova. god natt på er.
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar