torsdag 7 januari 2010

hello,
var hemma hos stina idag. hon var lite krasslig så vi tittade på lite film och myste bara.
åkte hem med gråten i halsen och -13 kyla. inte ok idag.
fick besök av bästaste vännen som kom med tröst mat (donken) och en stor kram. vi tittade vidare på fortsättningen av johan falk plus zombieland. det var mysigt as always. jag älskar dig och jag uppskattar allt du gör för mig, det betyder massor.

tänkte försöka komma upp lite tidigare imorgon och ta en långpromenad. svänga om rutinerna lite. dags för arbete på måndag. känns tungt kan jag erkänna.
bästa linn har kommit hem nu också. det tycker jag om. och på fredag kommer mina mest saknade vänner hem från thailand. 2 månader är för lång tid girls, inte igen. vi har så mycket att prata om.

sitter och uppdaterar mina kläder på blocket, har fått sålt två plagg, hoppas på fler. vill verkligen bli av med dom. kan lägga upp länkarna hit sen när allting uppdaterats klart.
au revoir och natti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar